:3 + :D

my blogger is my pleasure . <3

Friday, 1 July 2011

Budak Mengelabah !

macam s*** lha mulut kau kn ?
mulut mcam longkang btul , depan kau ckap laen , blakang kau cter laen .
APA MASALAH KAU ? tak puas hati face to face jelah dgan aku lha . cakap baek2 tak boleh ke ?
kau jgan cabar kesabaran aku . actually , aku dah puas sabar dgan kau ,
aku TAK PERNAH anggap kau sebagai adek ANGKAT aku , tapi kau yg thegeh2 nak jdi adek angkat aku . d'sebab kn ksian AKU PUN LAYAN JE KAU . tapi ble aku dah tak layan , MACAM NI KAU BUAT KAT AKU . kau ni MANUSIA jenis ape hah ? tak penah d'buat org taw perangai kau ni !
kau dah lha j****** , pastu mulut putar belit . mana satu ni ?
kau mmg tak penah tngok aku serius , tapi klaw psal kau mmg aku takkan senyum ataw ape2 .
sebab aku DAH PUAS SABAR dgan perangai kau . ramai lah yg puas hati dgan kau , bukan aku sorg je !
kau kira untung esok canem tkde , klau tak GERENTI KAU DAH MALU . sebab putar belit kan crite ,
TAK SEDAR DIRI JUGAK KAU KAN ? aku pikir slame ni kau baek , tapi rupe2 nye , TALAM DUA MUKA kan ? dah lha , tayah nk pura2 baek dgan aku . nntiy aku nk jumpe kau , AKU NAK KAU JELAS KAN SEMUA NYE , tde putar belit . FAHAM !!!

No comments:

Post a Comment